2024. május 8., szerda

Új? Nem. PERWOLLal van mosva.

 Elcsépeltnek tűnhet a szlogen. Régen, még poénkodtunk is vele, hogy ááá dehogy új, csak Perwollal mostam. 

 Elvétve használtam már Perwollt. Szerettem.

Most bekerültem a TRND.HU által szervezett nagyszabású terméktesztelésbe. A terméknintákat gyorsan el is ajándékoztam, és minden más mosószert félre téve elkezdtem használni a Perwoll Renew mosógéleket. 

Az első benyomásom nagyon pozitív.  Azért, hogy tökéletes legyen a tesztelés, még öblítőt sem használok most. Extrán piszkos ruháink mostanában nem voltak. 2 gyerek és 2 felnőtt mindennapi szennyesével eddig jól bizonyított. 

Nekem az illata kellemesen megmarad a ruhákban. Nem is mindig vágyom illatfelhőre. Diszkréten kellemes.  

A ruhák színei is szèpek maradnak. Tesztelni fogom majd előtte és utána képekkel. Nekem szép élénkek maradtak a ruhák színei. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése