2020. október 7., szerda

Nottevit Skinny Sleep

 Már jó néhány napja, az esti rutinom részévé vált, hogy egy Nottevit Skinny Sleep kapszulát is bevegyek. A TRND egy új projektjében veszek részt. Nagyon örülök, hogy bekerültem, hiszen az életem az elmúlt egy évben 180 fokot fordult. És bár sikerült felállnom és látszólag megigazítanom a koronámat, azért éjszaka még gyakran forgolódtam és rossz álmok kísértettek. 



 Az első tapasztalataim nagyon pozitívak. Könnyebben alszok el. Nyugodtabban alszok és reggel kipihent vagyok. 

 Nekem "csak"  néhány kilótól kellene megszabadulnom. Sajnos sehogy se sikerül. Remélem, hogy így, most sikerül attól a 3-4 kiló plusztól megszabadulnom.

 

 "A kettős hatású Nottevit Skinny Sleep kapszulát, mely a pihentető alvást támogató gyógynövények mellett koffeinmentes zöld tea és kamillavirág-kivonatot is tartalmaz, így hozzájárulhat az éjszakai zsírégetéshez, és a testsúly csökkentéséhez is.

A Skinny Sleep a Nottevit kettős hatású, alvást segítő étrend-kiegészítői közül már a második a hazai piacon. A magyar vállalat készítményei nemcsak az esti stresszoldásban és a minőségi alvásban segítenek, de az alvás hiányából adódó különböző egészségügyi problémák megelőzését is támogatják.

A Nottevit Skinny Sleep termékcsalád garantált hatóanyag-tartalmú, glutén, laktóz és GMO-mentes, vegán minősítésű termék. Növényi kivonatai hozzászokást nem okoznak. A Nottevit Skinny Sleep alkalmazása nyolc-tíz héten át, kúraszerűen a leghatékonyabb, mert a hatóanyagok több hetes időtávon tudják megfelelően kifejteni hatásukat."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése